iBeauty.bg
banner1
Промоции

Няма добавени промоции още!
Още промоции
Анкета

Готови ли сте за лятото?:

Ох, и тази година ще се боря с влизането в банския...

А как иначе?! С нетърпение чакам да покажа перфектни форми на плажа.

Слънце, море, нови приключения... Прекрасен сезон, за който винаги съм готова!


10 антиейджинг храни


Всеки човек иска да запази колкото се може по-дълго време младостта, красотата и доброто си здраве. Както външно, така и вътрешно. Да, времето неумолимо следва своя ход, но въпреки това можем да помогнем на организма си с правилен подбор на храни, които имат подмладяващ ефект (т.нар. anti-age хранене).

image


1. Домати
Съдържащите се в доматите ликопен и каротиноиди защитават от вредното въздействие на UV лъчите и свободните радикали, отговорни в голяма степен за процесите на преждевременно стареене. Доматите трябва да се консумират сурови или с минимална топлинна обработка. Чаша пресен доматен сок дневно е достатъчна да снабди организма с необходимите вещества.



2. Тиквени семки
Тиквените семки подобряват еластичността на кожата и ускоряват зарастването на рани благодарение на високото съдържание на цинк и аминокиселината триптофан. Семките са много добър помощник в борбата с бръчиците и вредните UV лъчи. Препоръчителната доза е шепа сурови тиквени семки дневно.



3. Риба
Сьомгата, сардината, херингата и скумрията са богати на омега-3 мастни киселини, които имат противовъзпалителни свойства, подобряват състоянието на кожата, ноктите и косата. Освен това в тях се съдържа веществото DMAE, което подобрява паметта и настроението. Добре е 3 пъти седмично да се консумира от посочените видове риба.



4. Какао
Всички продукти, съдържащи натурално какао са богати на флавоноиди, които отдалечават стареенето, повишават жизнената енергия и подобряват настроението. Необходимата дневна доза за борба с признаците на остаряване е около 30 грама шоколад с 80% съдържание на какао.



5. Бадеми
В бадемите се съдържат растителни мазнини и антиоксиданти. Ядките укрепват кръвоносните съдове и повишават либидото. Препоръчват се 20 ядки дневно за отдалечаване белезите на стареене.



6. Магданоз
Магданозът е богат на полезни вещества с противовъзпалително и защитно действие, отстранява отоците и подпухванията. Винаги добавяйте пресен магданоз към ястията, а още по-добре - в разнообразни смутита.



7. Лимон
Високото съдържание на витамин С и антиоксиданти в лимона помага в борбата с натрупаните в организма токсини, пречиства, свива разширените пори на кожата. Консумирайте колкото можете повече лимони за да запазите младостта и красотата си.



8. Корени джинджифил
Джинджифилът ускорява заздравяването на рани, има противовъзпалителен ефект, подобрява храносмилането, стимулира кръвната циркулация, спомага за усвояването на полезните вещества от консумираната храна. Може да се добавя в сосове, салати, смутита и други ястия.



9. Червено цвекло
Високото съдържание на фибри, антиоксиданти и други полезни вещества помага за извеждане на токсините от организма, неутрализира свободните радикали, пречиства кръвта и я обогатява с кислород. Освен това червеното цвекло зарежда с енергия не по-малко от чаша кафе.



10. Краве масло
Има противовъзпалителен ефект и подпомага работата на имунната система. Става въпрос за маслото от непастьоризирано краве мляко. Препоръчва се не повече от 250 грама краве масло седмично - това е напълно достатъчно за отдалечаване признаците на стареене.



2016-11-11 | Здраве |

Всички статии

banner1
banner1
Седмичен хороскоп

Посещения на сайта:

 Днес 89 Вчера 227
Общо 294544 за 2229 дни
Най-много 342 на 23.02.2017 (23:58)
За нас | Контакти
Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта ibeauty.bg без разрешение е забранено.