iBeauty.bg
banner1
Промоции

Няма добавени промоции още!
Още промоции
Анкета

Готови ли сте за лятото?:

Ох, и тази година ще се боря с влизането в банския...

А как иначе?! С нетърпение чакам да покажа перфектни форми на плажа.

Слънце, море, нови приключения... Прекрасен сезон, за който винаги съм готова!

hot! Учени са на път да открият реален ключ към безсмъртието

Изследователи откриха особен ген, активирането на който ще увеличи продължителността на човешкия живот с над 60%. В момента специалистите се базират на експеримента с клетки на дрождите Saccharomyces cerevisiae.

image

В хода на експеримента учените променят генетичния код, получават 4 698 модифицирани клетки и установяват, че за продължителността на живота на дрождите отговарят 238 гени. Специалистите откриват един особен ген LOS1, активирането на който увеличава продължителността на живот на дрождевите клетки с 60%. Трябва да се отбележи, че в проведения опит учените изхождат от времето, когато майчинската клетка все още може да се дели, а не от общото време на живот на организма.
Според експертите в близко бъдеще ще може напълно да се определят всички генетични фактори, отговорни за продължителността на живота. Учените са уверени, че тяхното изследване е ключ към човешкото безсмъртие.
Все още човечеството не е намерило начин за постигане на вечен живот. Но американският биолог Робърт Ланц твърди, че според теорията за биоцентризма човек възкръсва след смъртта си в друго измерение и продължава отново своя живот. Той сравнява човека с растение, което увяхва и след това разцъфва за нов живот. След смъртта душата се освобождава от обвивката си и попада в друго пространство. В работата си Ланц използвал изследване, което сам провел през 2003 г. – клонирал животни като използвал клетки от кожата на бик, умрял преди 25 години.

Подобни теории лансират много специалисти. Някои учени смятат, че в бъдеще ще се окаже, че Земята съществува в няколко измерения, а хората могат да се намират едновременно на две места.
Въпросът за живота и смъртта е вълнувал хората във всяка епоха и темата е залегнала във всички религии. Интересът се поддържа и от факта, че много хора, изпаднали в клинична смърт описват сходни видения.
Все още няма никакви научни доказателства за това, че живот след смъртта е възможен под една или друга форма. А случаите, когато нещо подобно се наблюдава, обикновено се отнасят към религията.

2016-11-11 | Hot&Cold |

Всички статии

banner1
Седмичен хороскоп

Посещения на сайта:

Днес 105 Вчера 245
Общо 294087 за 2227 дни
Най-много 342 на 23.02.2017 (23:58)
За нас | Контакти
Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта ibeauty.bg без разрешение е забранено.